Fredag, 28 Nov.

Dagens meny:
Sallad
Mackor
Keso
Avokado et cetera

David
Hälsotallrik! Vääldigt teerist!!1 Trevlig lunch!

Karl
Nu har jag inte tid att skriva någon blogg för jag ska på 3-fika! Trevlig lunch!

Tommy
Idag hade vi väldigt dåligt utgångsläge vad gäller lunchställe för ingenting kommer någonsin klå gårdagens gastronomiska upplevelse. Ingen hade förslag på var vi skulle gå när Karl kläckte ur sig Coffeehouse by George. ”Javisst”, tänkte vi och började spatsera dit men då började plötsligt Karl bli en mycket hängiven motståndare till nämnda café. På ca 3 hundradelar hade han totalt ändrat åsikt men nu fick han bita i det sura äpplet och snällt följa med. Dessutom hade vi inte tid att ändra oss för London-Jocke, som hade slagit följe, har alldeles för stressat jobbschema för att gå runt och botanisera bland utbudet av restauranger utan måste ta första bästa.

Jag käkade vegetarisk paj som smakade helt ok. Möjligtvis var portionen lite snålt tilltagen vilket kändes lite skumt med tanke på att tallrikarna vanligtvis brukar vara överfulla av föda. Vi gick sedan till det klassiska Systrarna Ericsson för en kopp. Köpte även en pepparkaka för 20 spänn. ”Oj, det var dyrt!”, tänker ni säkert och det gjorde jag också. Tyvärr tänkte jag så först efter jag hade lämnat över min surt förvärvade tjuga. Trevlig lunch!

4 kommentarer:

Anonym sa...

STYR UPP NU! KÖR! ASDFG

Anonym sa...

Det är helt okej att äta på samma ställe två dagar i rad. Kram

Anonym sa...

jag vill inte läsa om inte viktor ska skriva

Anonym sa...

@ en tjej

Ja, vi här på Trevlig lunch ser också väldigt gärna att Viktor kommer tillbaka snart.

@ anna

ja .. ?