Onsdag, 1 Okt.

Dagens meny:
Pepperoni lovers
Spicy 'n hot
Vegetarisk

Viktor

Jag känner mig sömnig.

David
Det som är bra med lunch på Pizza hut är att; om man är trött sedan kvällen innan så piggnar man verkligen till av att äta bröd och ost. Jag känner mig som ett riktigt energiknippe nu på eftermiddagen. Verkligen.

Som vanligt blev projektet Trevig billunch ut till Hälla och Pizza hut bättre än lunchen i sig. Men det var trots det en väldigt, väldigt trevlig lunch. Trevlig lunch!

Karl
Typiskt nog blev det inget filmklubbsbesök igår kväll så nu lär jag aldrig få reda på vad som hände i Black sheep. Visst, det är väl egentligen rödvinsglaset man dricker under den eftervarande filmdiskussionen som lockar mest, men det kändes ändå något snopet att filmen inte blev av då man sett fram emot att få sig ett gott skratt/rädsla.

Pizzalunch på Pizza hut. Nu hade jag ju dock redan ätit bröd med ost tidigare idag så lunchen blev något mer utav en andra frukost. Trevlig andra frukost! -(lunch)

Tommy
På Pizza hut vet man alltid vad man får. Därför kan överraskningslunch avskrivas direkt. Det kanske är det som är vitsen med snabbmatkedjor iofs, att man på ett säkert och tryggt sätt ska veta vad man får på tallriken. Kaffet är i alla fall världsklass där ute. Mina kollegor var inte lika imponerade men de avnjuter ju sitt svarta guld utan mjölk. Det kanske är så att det är mjölken som är det goda? Måste nog prova att bara dricka mjölk nästa gång.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha aa fan det där mjölk asså jävligtgott ska fan ta det nästa gång ja går på pizza resturang.

hejdå

Anonym sa...

Viktor verkar gilla Pizza Hut!

Anonym sa...

Ni verkar ha haft en bättre lunch än vad jag hade. Chiliconcarne i aluminiumlåda nånstans i dom smålänska skogarna. Busslunch kan aldrig vara trevlig

Anonym sa...

stiffen:
Så sant, kan knappast bli värre än busslunch.. skulle väl vara billunch då möjligtvis!